6/11/2012

SAYA the little fox




6月がやってきました。シアトルはこのところ肌寒い日々がつづいていましたが、今日はとってもあたたかく、初夏の香りがただよう陽気!今月に入り、黒松味噌のコマーシャルをちょいと置いておいて、6がつ23日土曜日にあるフリーマーケットの出店にむけて準備をしています。

昨日第一作品目のコマ撮り人形、私のスタジオリトルオゼの主人公であるこきつねの女の子、その名もSAYAちゃんができあがりました。この名前、わたしの母につけてもらいました。ぱっとイメージが浮かんだそうです。かわいい名前です。今日はsayaちゃんの撮影のため、猫のココもつれてマグノリア地区にあるDiscovery parkへ行ってきました。なかなかよいスナップとれました。みなさんは、どの写真がお気に入りですか?

hello!
June has came. It has been chilly weather in Seattle lately, though today was beautiful warm sunny day!
I'm taking a short break from Kuromatsu miso commercial project right now. and working my butt off for  23rd of June "Punk rock flea market" !

Last night, I finished making this stop motion animation puppet. as everybody knows this little fox girl is one of Little oze's main character! now she has name. Her name is SAYA. my mom in japan gave her that name. pretty cute huh?

we went to Discovery park today for photo shoot of her portrait. there are some of good pictures of her. My cat Coconut came along also. she was in love with nature! it was good day for everybody indeed!














ton and coconut the cat @ discovery park

3 comments:

  1. ココの冒険!!!まさにテーマソングが流れている。
    ココ奮い立ったんじゃない?自然を味わった猫はまた戻りたくなるのかな?

    ReplyDelete
  2. 奮い立ってしまって、よなよな鳴き通し。責任をかんじた。森にかえしてくれってずっというんだよ。だから私だってみんな行きたいんだよ。っていいきかせているんだが。。

    ReplyDelete
  3. 森へ帰ろう!!!みんな森に帰る!
    森に帰って湖のまん中の岩に座って月を眺めて音楽を弾いて歌おう、おうおう。

    ReplyDelete