4/30/2012

4/30/2012




It was the last day of my art exhibition at Fresh flours, Ballard today.

what can I say, I had a great month....!! Many many thanks to all of you guys who came to see my works and support...! I would like to thank Etsuko, Jameson and all the staff from fresh flours! thank you for my partner Tony for helping and cheering me out always. you rock!

 Today An art piece titled "Snow shoes"departed from me. Good luck my soul friend and cheer to your new adventure! I guess the art piece will be eventually in Fukuoka, Japan!! I love it, how wonderful. Also other pieces  found their fortunate home,too by this art exhibition. so next month, Tony and I will be delivering these pieces to their new home. ;-)

今日はわたしの展示の最終日でした。

とっても素晴らしい経験をさせていただきました。ここまで自由に、奔放に、展示させていただけたことに、あらためて悦子さん、Jameson, Fresh Floursのスタッフのみなさんに感謝の気持ちでいっぱいです。ありがとうございました。最後にオーナーである悦子さんに今日、直にお会いできたことがまたとてもうれしく想います。やわらかな雰囲気のあるすてきな方でした。そしてこの展示にわざわざ足を運んでくれた家族、友達、そしてコメントや作品を購入していただいた方たちに心から感謝します。パートナーであるトニーには多方面でたくさん知恵や助け船をだしてもらいました。ありがとうよ、トニ助!

今日は私の作品のひとつである、”スノーシュー”の旅立ちの日でもありました。私のソウルフレンドよ、幸運を祈る。そしてすばらしい冒険の旅を!この作品はシアトルからのちに、九州の福岡に旅をするそうです。愛する日本にこの作品がいくことになるとは、まるで奇跡のよう。ありがとう。

また、ほかの作品たちも続々来月、旅にでます。出発の時です。一期一会。作品をつくることでまた感じるこの美しく、そしてはかない出会いと別れ。永遠でないだけに尊い。時は常に流れている。そんなことをふつふつと想いました。私の今回の展示のテーマ「そう遇・Encounter 」にふさわしい、心持ちです。




まり

風のつよい4月30日の夜




No comments:

Post a Comment