11/23/2011

Seasons 2012 Calendar on sale!



Hello everyone! enjoying the early winter? it has been raining all day in Seattle. so was yesterday.

The calendar for 2012 is on sale from my etsy craft shop "Little Oze!"
7 original illustrations, it is a story of a young fox girl traveling through the seasons of the year.
It is a very cozy calendar that will make your days very special.

こんにちは。秋もおわり、冬がやってきました。スープのおいしい季節です。シアトルは昨日も今日も一日中雨でした。あしたはどうなるのかな。

リトルオゼより、2012年カレンダー"SEASONS"を販売しています。7点のイラスト、若いキツネの女の子が季節を旅する物語を描きました。奇跡のような毎日が、みんなにやってきますように。










$15.00

size: 6.5"x8.5", 13"x8.5" when it's hung.
hand bound craft book style. very homey.

It is a great holiday gift for your friends and family!
if you are interested, send me an email, mariichimasu@gmail.com
or order straight from etsy.

thank you ♥

サイズは15.5cm×21.5cm 開くと31センチ×21.5cmです。
リネンの糸で製本しました。赤いビーズがアクセントです。

興味のある方、ご質問など、メールお待ちしています。☞mariichimasu@gmail.com
またEtsyのお店リトルオゼからも出品しています。











No comments:

Post a Comment